نماز،بهشت خلوت انسان است.


نماز است معراج ما خاکیان بر او غبطه ورزند افلاکیان



نويسندگان
تاريخ و زمان


كد تقويم

اوقات شرعی

عشق یعنی اشک توبه در قنوت              خواندنش با نام غفار الذنوب

عشق یعنی چشمها هم در رکوع           شرمگین از نام ستار العیوب

عشق یعنی سر سجود و دل سجود         ذکر یارب یارب از عمق وجود



نظرات شما عزیزان:

حسین
ساعت0:32---10 آذر 1391
سلام ....وبلاگ پرمحتوا و زیبایی داری...به ما هم سر بزن...اگه تمایل داشتی تبادل لینک کنیم..

یا علی...


صادق
ساعت10:53---18 تير 1391
سلام. واقعا عشق همینه
دوست دارم با هم تبادل لینک داشته باشیم. امیدوارم موافق باشی.
من شما رو لینک الان میکنم


اکبرهراتی
ساعت11:09---27 ارديبهشت 1391
سلام وبلاگ خوبی دارین امیدوارم به وبلاگ من که ارزوهای کاغذی است سر بزنیدونظربدیدتاباکمک شمابتونم وبلاگ خوبی درست کنم

ابراهیم
ساعت23:03---18 ارديبهشت 1391
سلام
وبلگ جالب و خوبی داری .
می خواستم تبادل لینک کنیم دوست داشتی ما را با عنوان روانشناسی جوان به آدرس http://ebrahimrajabpoor.vcp.ir
لینک کن .بعد بیا سایت با ابزار تبادل لینک اتوماتیک وبلاگت لینک کن .
با تشکر


وحید
ساعت16:45---17 ارديبهشت 1391
سلام وب خوبی داری. اگه دوست داشتی منو به عنوان وبلاگ شخصی وحید بهرامی و به آدرس
www.vbahrime.loxblog.com لینک کن. حتماً به وبلاگم سر بزن. پشیمون نمی شی.


سعید
ساعت13:02---1 فروردين 1391
یا مقلب القلوب والابصار
ای خدای دگرگون کننده دل‏ها و دیده ها

یا مدبر اللیل والنهار
ای تدبیر کننده روز و شب

یا محول الحول والاحوال
ای دگرگون کننده حالی به حال دیگر

حول حالنا الی احسن الحال
حال ما را به بهترین حال دگرگون کن


حلول سال نو و بهار پرطراوت را که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت می باشد را به شما دوست عزیز تبریک و تهنیت عرض مینمایم و سالی سرشار از برکت و معنویت را از درگاه خداوند متعال و سبحان برای شما مسئلت مینماییم.


فقیر
ساعت10:36---8 اسفند 1390
چه وبلاگ زیبایی
خدا توفیقاتتون رو روز افزون کند
آمین


mrj2580
ساعت13:29---25 بهمن 1390
وبلاگ قشنگی داری ممنون که به وبلاگم سر زدی.

سجاد احمدی
ساعت16:29---3 بهمن 1390
سلام من آدرس وبلاگ شما را در پیوندهای روزانه وبلاگم گذاشتم.از شما تمنا می کنم که آدرس وبلاگ من را هم در وبلاگتون بگذارید.با موضوع:اسلام/دانلود مذهبی و آدرس:http://eslam.eslam.loxblog.com منتظرم.خدانگهدار

بهمن
ساعت0:56---28 دی 1390
سلام دوست عزيز وبلاگ آموزنده اي داري
خيلي خوبه
عزيزم خيلي خوشحال ميشم به وب منم سري بزني با يه نظر مخروبه منو آباد كني
اگه خواستي پيام بده تبادل لينك كنيم
موفق باشي


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 16 دی 1390برچسب:, ] [ 21:31 ] [ فرشته بختیاری ]

<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

دعا برای بازدید کنندگان

دعایت می کنم، روزی بفهمی گرچه دوری از خدا، اما خدایت با تو نزدیک است دعایت می کنم، روزی دلت بی کینه باشد، بی حسد با عشق، بدانی جای او در سینه های پاک ما پیداست شبانگاهی، تو هم با عشق با نجوا بخوانی خالق خود را اذان صبحگاهی، سینه ات را پر کند از نور ببوسی سجده گاه خالق خود را دعایت می کنم، روزی خودت را گم کنی پیدا شوی در او دو دست خالیت را پرکنی از حاجت و با او بگویی: بی تو این معنای بودن، سخت بی معناست

آرشيو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 156
بازدید کل : 98468
تعداد مطالب : 33
تعداد نظرات : 77
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس